منم همین مشکل رو دارم
به طرز عجیبی کشف کردم وقتی دوغ گازدار آبعلی می خورم ساکت میشه دردم
رفلاکس معدس منم همینم با ادامس نعنایی کنترلش میکنم
یچی میگم امتحان کن ببین برات جوابه یانه
نصف استکان نوشابه مشکی بگیر بخور
بعدم به چپ سعی کن دراز بکشی اینجوری اسید معده ت نمیاد بالا
من خودم اینجوری کنترلش میکنم
به راست دراز میکشم حتی چند لحظه سریع اسید میاد بالا
رفلاکس معده داری به دکترت بگو لانزو بده بهت من خیلی ساله این مشکل رو دارم پنتوپرازول ۴۰میخوردم باردار شدم دکتر گفت لانزو ۳۰بخور برای بارداری خوبه
ببین دکترت اجازه میده فاموتیدین بخور
من میخورم واس معده این مشکلو ندارم دگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.