نه نرو من زیاد بی بی چک منفی دیدم بازم امید داشتم رفتم ازمایش منفی شد حالم بیشتر خراب میشد.البته شماهنوز خیلی وقت داری هنو موعدت نرسیده به امید خدا تا اونموقع مثبت میشه
زود نزدی؟!
موعدت ۲۵ هست واسه چی بری ازمایش؟ صبرکن بعد موعد اکر بیبی چک مثبت شد برو دیگه
تقریبا موعدت با منه
نه صبر کن 🫠🤍ان شالله خیر عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.