۵ پاسخ

نه نرو من زیاد بی بی چک منفی دیدم بازم امید داشتم رفتم ازمایش منفی شد حالم بیشتر خراب میشد.البته شماهنوز خیلی وقت داری هنو موعدت نرسیده به امید خدا تا اونموقع مثبت میشه

زود نزدی؟!

موعدت ۲۵ هست واسه چی‌ بری ازمایش؟ صبر‌کن بعد موعد اکر بیبی چک مثبت شد برو دیگه

تقریبا موعدت با منه

نه صبر کن 🫠🤍ان شالله خیر عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نیلماه مامان نیلماه هفته پنجم بارداری
مامان🍓فرنگی مامان🍓فرنگی قصد بارداری
مبینا مبینا قصد بارداری