نمیدونم چرا قبل اینکه پریود عقب بیوفته بیبی میزنید؟ من ۱۵ روز تاخیر داشتممنفی بودم یکم صبور باشید ای بابا اینقدر روی بارداری تمرکز داشتم الان چندماهه اصلا بیخیال شدم اقدام هم نکردم چون واقعا بعد منفی شدن حالم بدمیشد
بزار تاخیر خوردی بزن
خیلی زود زدی بزار چندروز از موعدت بگذره
زود زدی خانوووم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.