فقط دمیترون
عرق نعناع بخور خوبه
من هنوز ک هنوزه بالا میارم روزی چن بار میردم و زنده میشدم تو هفته ی شما بالا ی ۶ -۷ بار روزی بالا میاوردم
هیچی رو من اثر نداره 🤦♀️😭
نون خشک بیسکوییت
سیب زمینی آب پز و سیرابی میدونم خوبه
تحمل کن
رومن هیچی اثر نداشت و نداره
من فعلن ندارم
سیرابی هم شنیدم خوبه.بیسکوییت یا نون خشک هم خوبه
بمن دکتر B6 داد گفت اگه تهوع داشتی بخور هر ۱۲ساعت
چیز ترش بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.