دخترا راهکار بگید واسه تهوع مردم😭😭

۱۱ پاسخ

فقط دمیترون

عرق نعناع بخور خوبه

من هنوز ک هنوزه بالا میارم روزی چن بار میردم و زنده میشدم تو هفته ی شما بالا ی ۶ -۷ بار روزی بالا میاوردم

هیچی رو من اثر نداره 🤦‍♀️😭

نون خشک بیسکوییت

سیب زمینی آب پز و سیرابی میدونم خوبه

تحمل کن
رو‌من هیچی اثر نداشت و نداره

من فعلن ندارم

سیرابی هم شنیدم خوبه.بیسکوییت یا نون خشک هم خوبه

بمن دکتر B6 داد گفت اگه تهوع داشتی بخور هر ۱۲ساعت

چیز ترش بخور

سوال های مرتبط

مامان حسین جانم 💙🦢 مامان حسین جانم 💙🦢 ۷ ماهگی
مامان مانیسا🩷 مامان مانیسا🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بی بی مامان بی بی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری