خانما من بچم همش باد معده خالی میکنه دلیلش چیه

۵ پاسخ

خوبه که 😂اگه نکنه نفخ میاره خب😂
یا باید آروق بزنه یا باد معده خالی کنه

بترس از روزی که خالی نکنه عزیزم دعات این باشه خالی کنه

خدا تو شکر کن عزیزم

بچه منم خیلی گوزو یه😂

باد خالی کنه خوبه گلم شکمش در نمیکنه زیاد اگه خالی نشه درد شدید میگیره

سوال های مرتبط