میگن۷ یا ۷۰ تا دونه باید ب نیت دندون خورده بشه.من واسه خودم و شوهرم ی دیگ حلیم با گندم ریختم ک یکم بیشتر شد ی ظرف دادم ب مامانم و مادرشوهرم
نه والا ما نمیپزیم
منم درس نکردم
مگه واجبه ؟؟
نه عزیزم ولی ما رسم داریم
من نپختم پولشو دادیم به نیازمند
من نپختم ولی یه آش نذری دارم براش که گفتم نیست دندونی هم میکنم ولی نشده که بپزم چند ماهه
نه عزیزم
نه بايدي نيست
يه رسم از قديم بوده
شهر ما اکثرا نمیپزن
بله....
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.