من یه جوری میزارم که اصلا اضافه نمیاد همون سر سفره تموم میشه شوهرم میگه چجوری اینطوری دقیق میزاری من هنگم 😅😂😂
جدا جدا میذارم فریزر فرداییش گرم میکنم کنار غذا میخوریم. ولی کلا سعی میکنم به اندازه درست کنم. منم چیزی دور نمیریزم . مخصوصا نون و برنج
من هیچی از غذای بچم هم بمونه نمیخورم
اضافه غذا جاش سطل آشغاله نه شکم خودم
تازه روزی حتی یک قاشق اضافه رو ماه بعدش باید براش غصه بخوری که چند سایز الکی بزرگ شده
منظورت از قدم کار کردن چیه گلم متوجه نشدم
عصر یا شب پسرم میخوره هرچی بمونه برا روز بعد میدم به مرغا
من برنج اضافه بیاد فردا نهار میخورم اگر نخوردم میبرم میریزم یه گوشه گنجشگا پرنده ها میان میخورن
میزارم یخچال
ولی اگه چیزی نباشه که بردارم و قابل گرم شدن نباشه میریزم
ی جمله شوهرم همش تو ذهنم میگه ما سطل اشغال نیستیم همه چیز بخوریم
بعدم باعث مریضی میشه
همسرت مصرف کنندن؟؟
من از وقتی رژیم گرفتم تازه متوجه شدم چقدر الکی کالری اضافه غذای بچه هامو میخوردم،این عادتو ترک کردم
کلاسهای ان ای هم واقعا تأثیرگذاره خوب کاری میکنی ولی کسیو ندارم
نه من نمیخورم میزارم یخچال دو روز بعدش میریزم مبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.