۳ پاسخ

رو پایه موهای خودت بالیاژ دخترونه بگو بزنه عالی میشه موهاتم سالم میمونه ،منم تاحالا رنگ نکردم میخام همین کارو بکنم

بگو موهاتو از تو کلاه در بیاره یه دکلره کنه .رنگساژ انقدر زود پاک نمیشه که. به مرور کمرنگ میشه. دکلره رو هم به پایه ۹ برسون که بعدش زرد نباشه تو سرت

عزیزم بدون دلکره رنگ روشن درنمیاد

سوال های مرتبط