من به رسم هرسال سفره پهن میکنم
خونه تکونی ام که تقریبا انجام دادم
لباسم اگه بتونم میگیریم
بالاخره زنده ایم باید زندگی کنیم
قبل از جنگ لباس گرفتیم
من قبل از جنگ برای دخترم لباس خریدم
من فقط برای بچم لباس خریدم اما خودم هیچ حسی ب عید امسال ندارم... کلی جوون پرپر شدن بنظرم کل ایران داغدارن امسالم ک جنگ شده هیچ خوشی نداریم...
وقتی زن باشی مگه میشه خونه ات کثیف بچه ها بدون لباس و خرید ضروریات لازم را نکنی؟ مگه آدم چند بار زندگی میکنه اگه بمیرم هم یه ساعت قبلش لباس های صورتی مو میپوشم و رژ لب مو میزنم 🥰🤣
خانما من بیام بگم درسته امسال سال خوبی برای من وخونموادم بود به اذن خدا خردادپسردارشدم پرده زدم خونمو دی ماهم مبل گرفتیم
ولــــــی ولـــــی نتها عیدنوروزبلکه دیگرروزای سال برای من معنا نداره مـــــــن هنیشه دلم داغداره اصلا دلم بازنمیشه
چون بدون مادرم دیگرهیچ چیزاین زندگی بکارم نمیاد
دیگ زندگی جریان داره چاره ایم به نفس کشیدن تو این شرایط من تلویزیونم خاموش میکردم کار خونه برسم که استرسم کم بشع
خونه تکونی کردم سفره هم نمیدونم واقعیتش مهمونای مادرشوهرم میان خونه من ب اونا بستگی چیزی بخرن یان .
لباس هم آبان ماه عروسی داداشم بود همه چی خریدم دارم
هیچ کاری نکردم جایی هم نمیخامبرم فقط برای بچه ها لباس خریدم اونم وقت نشد درست بگردم هر چی بود گرفتم که سال تحویل لباس نو بپوشن
منم هیچ کاری نکردم لباسم نگرفتیم اخه جنگه با بچه نمیشه جایی رفت که
زنده بمونیم خیلیه
ما عید جایی نمیریم لباس هم نگرفتیم فقط خونه تکونی واسه خودمون کردیم
من لباس همه چی گرفتم ولی خونه نه چون رفتم
من اباس خریدم ولی حوصله خونه تکونی و سفره هفت سین ندارم
منم همین سوالات ذهنمودرگیرکردبودتاپیکموبببن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.