موجودی کارتم۴۰هزار تومنه الان 🙊...
وای ننه ماشاالله چشم نخوره خداچی آفریده
دلم غش رفت واسش 🧿🧿🧿
من فقط شورت و سوتین مونده بخرم .
کفش و شال خریدم پارچه کت و شلوار هم خریدم مامانم بدوزه هر سال کیفم میخرم شوهرم گفت توروخدا امسال کیف نخر به جاش اون سشواری که میخوایی رو برات میخرم منم گفتم خاب انگشت اشاره فلزی هم سفارش دادم بیاد با اون شوهرمو انگشت کنم جدیدا خیلی نافرمان شده
من که لباسای عید پارسال و سال قبلش اصلا نپوشیدم همونا را میپوشم
کیف از یه پیج بدقول گرفتم که سایتم دارن نکبتا هنوز نفرستادن هفده بهمن سفارش دادم . حالا خوبه با اسنپ پی گرفتم نفرستن قسطشونو نمیدم 🥲
اصلا میشه با بچه و خرید کردن
من ی مانتو بلند
ی شلوار شافل بگ و ی راسته کتان
کیف پول شلوار خونگی خرید دخترمم انجام دادم
امسال فک نکنم بتونم خرید کنم
ایشالا از هفته دیگ میرم😂😂
نه خیلی دلم میخواد زود برم باید تا آخرهفته صبر کنم
رنگ سبزشو گرفتم
من ۳ تا شومیز گرفتم تو هوا اهواز بیشتر استفاده میشه
یه مانتو کتی لش هم گرفتم
شلوار جین هم دوتا گرفتم
من هیچی ن خودم ن بچه ها ،ولی چند تیکه وسیله برقی خریدم
من یک عبا گرفتم و شال کفش
یک مانتو هم دادم برام بدوزن که با پسرم و همسرم ست باشیم
من مانتو و شال و شلوار و کیف و اسپری و جوراب گرفتم.کفش داشتم نخریدم دیگه
من به شوهرم کلی غر زدم که هیچی ندارم باید برام چند دست لباس بگیری
هفته دیگه قراره برم دو سه تا مانتو و.... بگیرم
تو پوست خودم نمیگنجم . عاشق خرید کردنم🤣
من مامانم کت شلوارنوداشتداد هامین فقط لباس میخاد
کلاخدابخاد ۶ روز هستیم بعدمیریم سفر
من مانتو و روسری گرفتم
کیف و چادر دارم
فقط مونده کفش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.