۴ پاسخ

نخود نفاخه کم بده عزیزم

من کدو تست کردم ولی نمیریزم
فکرکنم لاغرمیکنه
مزه جالبی هم نداره بدون ادویه

نخود فرنگی پوستشو بعد پخت بگیر اگه سیر له کن داری بریزتوش با اون راحت تره

من هرچی که فک کنم خوشمزه بشه میریزم تو سوپ البته همه رو قبلا جدا تست گرفتم الان ترکیب میکنم اونارو مثلا یه بار عدس و یه قاشق نیم دونه و هویچ و سیب زمینی و مرغ یا گوشت میندازم
یه بار جوپرک و هویچ و مرغ

سوال های مرتبط