#پوشاگ
#آنومالی
وای خدایا ب شهرماهم رسید

۴ پاسخ

میگم بازم میزنن یعنی یا شاید یکی از دسشون رفته من استرس گرفتم

توروخدا راست میگی؟ من مامانم فردا ظهر میرسه شهرکرد

زدند یا فقط صدا

شهر کرد کدوم استانه?

سوال های مرتبط

مامان 👑 ساتیار 👑 مامان 👑 ساتیار 👑 ۳ سالگی
شکر گذاری امروز پنجشنبه 💜🌱🦋
خدای من شکرت
خدایا شکرت بخاطر صبحی دوبار دلی خوش و تنی سالم هزاران بار شکرت خدای من ☘️🌺
خدایا شکرت من عاشق شغلمم در کنارش ی درآمد خوب دارم
خدایا شکرت اون خونه ای رویاهامو خریدم امروز 🪻
خدایا شکرت داداشام ی کار خوب با درآمد خوب و برکت دارن شکرت خدای آسمان ها و زمین
خدایا شکرت فرزندانی سالم و صالح دارم شکر فرزندانی صالح و سالم برا مدر و مادرمون هستیم
خدایا شکرت پدر مادرم معتاد کسی نیستن و عمری با عذت دارن شکر تا جای ک آسمونت جا داره شکر
بی شک تو خدای مهربان هستی .خدایا من خیلی خوشبختم ک خدای چون تو دارم و تو چون خود نداری ...
خانوما هیچ برگی بدون اجازه خدا از هیچ درختی نمیوفته پس دلمون گرم کنیم ب خدا ک ماها ی عمره تکیه داداشم ب دیوار خدا .شکرت خدایا شکرت 🤲🏼
بزار همه برامون بد بخان تا خدا نخاد هیچ اتفاقی نیوفته. خدا یوسف از چاه ب پادشاهی رسوند .و خیلی ها رو از عرش ب فرش رسوند پس با تمام وجود هرچی میخایم از خودش بخایم ک دس رد ب سینمون نمیزنه و قطعا از همه بزرگ تره رحمان و رحیم تر هست
خدایا شکرت .یا رزاق و وهاب ‌یا کریم ‌یا رحیم❤️🦋💜😍
مامان نورا و تو دلی😍 مامان نورا و تو دلی😍 هفته پانزدهم بارداری