۶ پاسخ

بچه حرکت میکنه از اونه

نی نی تکون میخوره جابجا میشه از اونه نگران نباش

من دیروز دادم nst، صدا میداد گفت ضرباتش خوبه ولی درد داری در حالیکه خودم هیچی حس نمیکنم

خیلی استرس دارم، فشارمم بالاس، همراهی هم ندارم😢

چيزي نيست. منم اون موقع ها خيلي ميترسيدم. صداي خود دستگاهه

عادیه منم هر موقع میرم اینجوریه مهم حرکات و تعداد ضربان قلبشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته سی‌وششم بارداری