خانما سایز شکم من تو ۳۳ هفته خوبع

تصویر
۱۳ پاسخ

من شکم نداشتم ماه نه اندازه شما بود نینیم 3500بود

ماشاالله چ بزرگه🧿 برا من اصلاااا شکم ندارمم هیچچ

والا عالیه من یکم دارم فقط

اره ب سلامتی

ماشالله بزرگه من الان اندازه شمام

اره خوبه گلم هرکسی فرق داره اصلا به کوچیکی بزرگی نیست شکم من کوچیک بود پسرم سه کیلو ششصد بدنیا اومد

ماشاالله چه بزرگه

عالییییی

چه شکمت بالاعه مال من پایین فعلا😅✌🏻

ربطی به سایز شکم نداره وزن نی نی

خوبه عزیزم

اره عزیزم خوبه

عالیع

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران روزهای ابتدایی تولد
مامان آینور مامان آینور ۱۰ ماهگی
مامان میکائیلم🥲🫀 مامان میکائیلم🥲🫀 ۴ ماهگی
مامان فاطمه نورا مامان فاطمه نورا ۱ ماهگی
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی