من شکم نداشتم ماه نه اندازه شما بود نینیم 3500بود
ماشاالله چ بزرگه🧿 برا من اصلاااا شکم ندارمم هیچچ
والا عالیه من یکم دارم فقط
اره ب سلامتی
ماشالله بزرگه من الان اندازه شمام
اره خوبه گلم هرکسی فرق داره اصلا به کوچیکی بزرگی نیست شکم من کوچیک بود پسرم سه کیلو ششصد بدنیا اومد
ماشاالله چه بزرگه
عالییییی
چه شکمت بالاعه مال من پایین فعلا😅✌🏻
ربطی به سایز شکم نداره وزن نی نی
خوبه عزیزم
اره عزیزم خوبه
عالیع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.