خانما تو هفته من ۲۵۰۰ وزنشه خوبع ؟؟؟

۷ پاسخ

اره عزیزم خوبه

ارع عزیزم.من ۳۱هفته وزن بچم ۱۴۰۰هس

آره عزیزم خوبه عالیه

اره عزیزم

من ۳۷هفته ۲/۵۰۰ بود
نگران نباش

از رو این بیین

تصویر

بالاهم هست نرمالش فک کنم ۱۹۰۰ باشه

سوال های مرتبط

مامان Ela مامان Ela روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان هلیا مامان هلیا هفته چهلم بارداری