خانوما وزن بچه ۲۵۰۰ تو هفته من خیلی کمه؟😥😥

۱۰ پاسخ

نه خوبه احتمالا صدک ۳۰ اینا باید باشه. اگر بیشتر میخوای غذات رو بیشتر کن

نه عزیزم خوبه نگران نباش تاموقع زایمان بیشتر میشه

ن تا روز زایمان وزن میگیره الان اوج وزن‌گیریش

بچه ها انقد درگیر وزن بچه نباشید
چه ۲ کیلو چه ۴ کیلو
بخدا سالم بودنش مهم تره
بچه به دنیا که بیاد شیر میخوره بزرگ میشهذ
۲۴۰۰ باشه ۲۵۰۰ باشه چه بدی داره؟
همه نگران اینن که بچشون حتما ۳ کیلو ۸۰۰ ۹۰۰ باشه
چرا اخه

👆🏻👆🏻

تصویر

بشه۲۸۰۰/۹۰۰خوبه ک تازایمان میرسه

خوبه تقریبا مال من ۲۵۵۰ دنیا اومد بعدش شیر میخورن میفتن رو دور نگران نباش

ن خوبه که

خوبه نرماله

نه عزیزم خیلی بد نیست تا دنیا بیاد بزرگترم میشه
اینا ژنتیکیه خیلی خودتو اذیت نکن
دنیا میاد بهش میرسی وزن میگیره انشالله سالم باشه

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙و دخملی💕 مامان پسرم💙و دخملی💕 روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی
مامان گل پسری🧿🩵 مامان گل پسری🧿🩵 ۱۰ ماهگی
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد