مراقب باش جذبش زیاده خدا نکرده عفونت ادراری نگیره بچه، دکتر به من گفت اصلا نبند براش
اره دقیقا مخصوصا برای اونایی خوبه ک بچشون وایمیسته پوشک کنن
عکسشو میشه بذاری
اره خیلی مخصوصا مارک مای بی بی
پی پی کنه چجوری در میارید از پاش ؟
شورتی چجوریه؟عکس ندارین؟یکبار مصرفه؟
شورتی عالیه ، ولی باید حواست باشه خشتکش جابجا نشه ، تاحالا چندبار شده کل شلوارش جیشی شد ، شبا هم کج میخوابن چون بغل ران لایه جذبی نداره جیش میزنه بیرون ،الان دو شبه صبح میبینم یه طرفش خیس شده ،
خیلی خوبه ولی دختر من ب شدت نسبت بهش حساسیت نشون داد
اره خیلی خوبه نم نمیده اصلا بچه هام راحتن
اره بابا من از دوماهگی شورتی استفاده میکنم
من که دوتا بچه هام از 5 ماهگی شورتی میبستم برا پسر بزرگه ام 8 سال پیش مارک ریلکس میبستم برا این دومی هم میبندم مارک مای بیبی ولی چند روزه پیدا نمیکنم قیمت نجومی شده الان یه دوبسته داره تموم شه باید قیمت مناسب پیداکنم
آره بابا وقتی بچه راه افتاد باید شرتی ببندی چقد من با این چسبیا اذیت شدم هی نم پس میداد
آره خیلی خوبه من از ۸ ماهگی ک دخترم نشست و چهار دست و پا رفت شورتی بستم براش
مولفیکس چسبی میبستم قبلش ی تکون میخورد چسبش باز میشد ولی شورتی خیلیییییی خوبهههه
من از ۵ماهگی شرتی میبستم یعنی تو هر شرایطی ۳۶۰ درجه بچرخه هم میتونی سریع پاش کنی
قيمت با اونا فرق داره ؟؟
عالیه عالی
چطورین؟
واقعا؟ از چه لحاظ خوبه؟ نم نمیده بیرون؟
خیلی 😅من از ۵ ماهگی شرتی بستم راحت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.