۱۳ پاسخ

بچه شش ماهه بله ميگه مگه؟؟؟

دختر من فقط بابا آبا هابا

بچه های من هیچ آوایی ندارن

خیلی زود نیست

عجیبه؟؟؟؟؟پسرمن از پسرت بزرگترم هست ولی منتظرهمچین چیزایی نیستم

😐😐😐😐😑

وقت هست

نگرانی نداره .. تمرین کن کم کم میگ

عزیزم پسر من تازه یک هفته هست میگه بابا و دد

باهاش زیاد کار کن
پسر من باباشو میگه آبووووووو

همراه با کلی اب دهن😂

دقیقا دختر منم همینه
چرااا🥲🥲

کم کم میگه توهم باهاش تمرین کن من انقدر به پسرم گفتم بگو مامان. اخرشم گفت بابا😂😐

سوال های مرتبط

مامان یلان👶🏻💎🖇️ مامان یلان👶🏻💎🖇️ ۷ ماهگی