من بستنی هوس می کنم و کلا شیرینی جات😂
من اصلا هوس نمیکنم
ولی پیتزا چیپس پفک
همه ممنوعه ها رومیخورم
البته در حد کم
من قبل از حاملگی دائما هوس داشتم 😂😂😂ولی از وقتی حامله شدم کلا هیچی هوس نمیکنم
من همش خربزه هوس میکنم هنوز نیومده تو شهرمون
فقط لواشک🫠😂
همون اوایل ماهی کبابی که گفتن ضرر داره نخوردم
من خودم تا به این هفته رسیدم ی بار نگفتم چیزی بگیر اصلا ویار و هوس خاصی نداشتممم
فکر میکردم خیلی لوس میشم اما نشدم😂
انار هوس کردم دست همسرم درد نکنه گرفت مثل انار بهشت بود درشت و سیاه و ابدار
هوس همه چی غیر از شوهر
من هیچی هوس نکردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.