۱۰ پاسخ

من بستنی هوس می کنم و کلا شیرینی جات😂

من اصلا هوس نمیکنم
ولی پیتزا چیپس پفک
همه ممنوعه ها رو‌میخورم
البته در حد کم

من قبل از حاملگی دائما هوس داشتم 😂😂😂ولی از وقتی حامله شدم کلا هیچی هوس نمیکنم

من همش خربزه هوس میکنم هنوز نیومده تو شهرمون

فقط لواشک🫠😂

همون اوایل ماهی کبابی که گفتن ضرر داره نخوردم

من خودم تا به این هفته رسیدم ی بار نگفتم چیزی بگیر اصلا ویار و هوس خاصی نداشتممم
فکر میکردم خیلی لوس میشم اما نشدم😂

انار هوس کردم دست همسرم درد نکنه گرفت مثل انار بهشت بود درشت و سیاه و ابدار

هوس همه چی غیر از شوهر

من هیچی هوس نکردم

سوال های مرتبط