۲ پاسخ

من با پپرونی درست میکنم
رو نون پیتزا اماده،سس کچاپ میمالم
بعد پنیرپیتزا میریزم روش
بعد ورقه های ژامبون پپرونی میچینم روش
فلفل دلمه ای و قارچ(میتونی قارچ حذف کنی) میچینم‌روش
آویشن و فلفل میپاشم
بعد پنیر پیتزا فراوون
و میزارم تو فر
خیلی خوشمزه و سادس

گوشت چرخکرده یا سینه مرغ
پنیر
ذرت
فلفل دلمه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱۷ ماهگی