۲ پاسخ

مرغو سرخ کن بعد ی پیاز خلالی کن و سرخ کن. ۲قاشق سس مایونز با ۲لیوان اب و‌زعفرون مخلوط کن و روی مرغ ها بریز ..بزار ابش کم بشه وقتی کم شد ی زغال بزار و روش ی ذره روغن بریز تا دود کنه. خیلی خوش طعم‌میشه

همون مرغ معمولیع 🤣🤣فقط آخر سر یه تیکه زغال بذار تو کاسه ی کوچیک بذارش تو ظرف مرغ کره یا روغن بریز رو زغال و در ظرفو ببند

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱۷ ماهگی