اول ورقای لازانیارو تو آبجوش بذار بجوشه تا یکم نرم بشن آبکش کن بذار کنار
بعد پیاز تفت بده بعدش دلمه بریز بعد گوشت بریز تفت بده بعد قارچ بریز همه اینارو تفت دادی بهش ادویه که تو بسته لازانیا هست با هر مدل ادویه که خودت دوس داری با رب اضافه کن بذار رب سرخ بشه بذار کنار
تو یه ظرفی یکم آردو با کره تفت بده بعد بهش شیر اضافه کن زیرشو کم کن تندتند هم بزن آرد گوله نشه یکم که شبیه فرنی شد سس هم آمادس
بعد یه لایه ورق لازانیا روش از سس آردوشیر روش از مواد گوشتی روش پنیر پیتزا لایه لایه بریز بذار تو فر پنیراش که قشنگ آب شد روش طلایی شد آمادس
مواد و درست کن پیاز قارچ گوشت با پودر طعم دهنده که توی بسته ماکارونیشه
روش بخون ببین باید توی چه ابی بذاری ماکارانی رو حاضر کن
اگه نخوای سس بشامل درست کنی(من درست نمیکنم)کف ظرف و یکم سس سفید بریز ماکارونی بذار مواد و بریز پنیرم بریز دوباره روش سس سفید و قرمز بریز که بچسبن بهم
لایه بعدی رو برعکس باید بچینی مثل + بعلاوه
همین روند تا بالا لایه اخرم کلا پنیر
پیاز تفت بده گوشت چرخ کرده بریز ادویه قارچ بریز رب بزن بقیش مواد لایه به لایه پنیر پیتزا بریز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.