۴ پاسخ

یه کیک بگیر خونرو تزیین کن ۳تایی جشن بگیرین

بیا بجنورد من عکاسم عزیزم باهات کنار میام

عزیزم چندتا بادکنک بزرگ و کوچک و روبات بگیر از سقف آویزون کن ، یه کیک کوچولو هم بخر و عروسک ها و اسباب بازی هاشو رو بچین دور و برش ، عزیزم ناراحت نباش ، الان منم تولد نگرفتم ،قرار بود دوتا تولد خیلی بزرگ بگیرم ، یکی برای فامیلای خودم و یکی فامیلای همسرم ، اما فقط یه کیک کوچولو و خودمون ، همین! هممون کلی آرزو داشتیم برای تولد بچه هامون ، ایشالا سال دیگه یا چند ماه دیگه قشنگتر و بهترشو میگیریم

عییب نداره غصه نخور ،یه کیک بگیر یا خودت درست کن یه تولد سه نفره بگیرید

سوال های مرتبط