۵ پاسخ

عموی شوهرتتت حالا انگاری کی هستتت بیکاری ها

از زندگی ۳۰ ساله ی مادر من درس بگیر
نقطه ضعف دست کسی نده
نذار بدونن مثلا اذیت میشی از چیزی

ولشون کن بابا به جهنم برن خودتو اذیت نکن

ما اصلا عموی شوهر خاله عمه دایی شوهر نمی‌شناسیم ما حتا خونه برادرشوهر خواهرشوهر نمیریم چه برسه اونا 🤣ببخشا یه تختت کمه مگه نشستی حرص میخوری ول کنا ما یدونه خونه مادر شوهرم میریم من خودمم تنهایی سالی یبار خونه خواهرشوهرام میرم اونم عیدی میبرم که همسرم اصلا نمیاد

خب چرا خودت وشوهرت نمیرین؟

سوال های مرتبط