۹ پاسخ

عزیزم جاری شما از حسادتش همچین حرفی میزنه
برادرشوهرتم بخاطر علاقه نیس که نمیزاره جایی بره بلکه از بددلیشه
شما همسرت مرد منطقی هستش و اونقدر شما رو دوست داره که خوشی و خوشحالی شمارو میخاد
با همسرت حرف بزن منطقی بگو حس بدی داری مطمئنم میگه بخاطر خوشحالی خودتون میگم برید
باز میگم جاری شما خیلی ادم حسودیه و میخاد با حرفاش میونه شمارو خراب کنه چون همسر خودش اونقدر شعور و اعتماد نداره که نمیزاره جایی بره

واسه خودت محدودیت بزار هفته ایی یه بار برو
صبح برو غروب برگرد

ینی شب میمونی؟ توی یه شهرین؟ اگه شب میمونی که نباید بمونی

از حالا به بعد رفت و آمدت رو کمتر کن و بیشتر خونه باش کنار همسرت. شیطون همیشه بیخ گوش ما ادم هاس، مخصوصا که مردی که تنهایی رو زیاد کشیده باشه. دیگه بمون خونه و چیزی به همسرت نگو. اگه لازم بود با مامانت هم حرف بزن بگو دیگه بدون همسرم نمیام.نگه داشتن سقف زندگیت مهم تره تا اینکه شب و روز خونه بابات باشی.برو ولی در حد اعتدال

با شوهرت برو یه شام یا نهار بمون برگرد چندروز نمون عزیزم کم کم خانوادتم عادت میکنن
منم بارداری خیلب خونه بابام میرفتم دیگه هم من عادت کردم هم خانوادم ولی بعد بچه دیگه به اندازه میرم و میام اونم 90درصد با شوهرم میرم وقتیم تنهایی بریم همش پیام و زنگ میده کی میای
منظورم اینه یه مدت نری شوهرت وابستت میشه

به نظر منم کمتر کن این رفتنارو.
با وجود بچه یه مقداری گرمی بین زن و شوهر کمتر میشه حالا تو بخای با دور بودنم اینو زیاد کنی کلا از هم دور میشین.
اگر نزدیکین و تو یه شهربگو اونا بیان پیشتون یا کلا وابستگیو کم کن زندگیت مهمتره

عزیزم اشتباه خودت بوده اما میتونی جبرانش کنی این که خانواده ات انقدر وابسته دخترتن بد چون شما زندگی مستقلی داری یعنی الان نداری اما باید داشته باشی
اینکه شوهرت داره سرد میشه بد از این به بعد راهتو عوض کن من سختیش یکی دوماهه بعد همه کم کم مجبور به قبولشمیشن یادت باشه شما در قبال زندگست مسیولی الویتت باید زندگی همسر و کوچولوتون باشه باید زندگی مشترکت رضایت بخش باشه برای خودت و همسرتو خانواده ات بعد ازدواجت باید با این شرایط و مستقل بودنت زندگی جدا داشتنت کنار بیان و متوجه باشن خونه گرم برای کوچولوتون هم بهتر

عزیزم بچه رو ببر بزار پیش مامانت اینا اگه شیر خودت میخوره فرق داره اگه نه که راحتی دیگه بعد خودت با شوهرت وقت بزار

سعی کن وقتی میری خونه بابات شب نمونی برگرد خونه

سوال های مرتبط

مامان آیلین🎀🩷 مامان آیلین🎀🩷 ۱۵ ماهگی