۶ پاسخ

داروخانه هم گفت اشکال نداره قاطی کنی‌....

والا دکتربه گفت یه پیمانه عادی یه پیمانه Arبزن که یبوست نگیره بچه

باید غلیظ باشه که بچه رفلاکسی بالا نیاره اگه غلیظ نباشه که بالا میاره بازم فرقی با بقیه شیرها نمیکنه

بخاطر اینکه بالا نیاره غلیظه دیگ چرا قاطی 😵‍💫

باید با پزشک مشورت کنی ولی ای ار بذار پنج دقیقه بمونه بعد ب بچه بده بخوره

نه اصلا

سوال های مرتبط

مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان بارانا مامان بارانا ۱۰ ماهگی