داروخانه هم گفت اشکال نداره قاطی کنی....
والا دکتربه گفت یه پیمانه عادی یه پیمانه Arبزن که یبوست نگیره بچه
باید غلیظ باشه که بچه رفلاکسی بالا نیاره اگه غلیظ نباشه که بالا میاره بازم فرقی با بقیه شیرها نمیکنه
بخاطر اینکه بالا نیاره غلیظه دیگ چرا قاطی 😵💫
باید با پزشک مشورت کنی ولی ای ار بذار پنج دقیقه بمونه بعد ب بچه بده بخوره
نه اصلا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.