ببلاک ۱ اگه میدی که غلیظ نیست خیلی خوبه
شاید اشتباهی ar گرفتید اون غلیظه برا بچه های رفلاکسیه
ببلاک یک هست؟اشتباه ببلاک ای ار نگرفتید؟؟ چون من به بچم ببلاک یک میدم غلیظ نیس که
نه دوز ش رو کم و زیاد نکن غلیظ نباشه سیر نمیشه
روی خود شیر خشک هم نوشته اینکارو نکنین
ابکی بگیری اسهال میشه.از کجا میگی غلیظه .خب روش نوشته دیگه
نه آبکی میشه بچه دل دردمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.