۳ پاسخ

من نان کامفورت میدم. ببلاک پیدانکردم. خیلی بدمزه هم هستش😑

افتضاح غلیظ و بدمزه ست من مجبور شدم نوک سرپستونک شیشه رو کمی با سوزن گشاد کنم

اره عزیزم
یا با قاشق قاطی کن یا هم مثلا اون پیمانس ک امدازه دوپیمانس اونو یهویی نریز تو ۵یا۶مرحله کوچولو کوچولو بریز قلطی کن بعد یکم بعد یکمشو بریز

سوال های مرتبط

مامان دلین مامان دلین ۱۶ ماهگی
مامان دوقلوهام💙💙 مامان دوقلوهام💙💙 ۶ ماهگی