۷ پاسخ

شیراز که هر از گاهی صدا میاد
دیشبم صدا اومد که خونمون
پنجره ها لرزید

اینجا اروم بود عصری یجارو زدن خیلی ترسیدیم

والا موقعی که ارومه دلمون اروم نیست

خدارو شکر آروم،ان شاالله مردم کشورم آسیب نبینن 🥺😔

بزن بزنه

افتضاح

والا صدا اومد نمیدونم کجا بود یخ کردم

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها ۱۰ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی