۵ پاسخ

من هر ماه یه مدل شیرینی کیکی چیزی میگیرم شمع عدد ماه رو روش میزارم میگیرم جلوش و عکس میگیرم همین سعی میکنم توی یه لوکیشن باشه که همشون یه تم داشته باشه
مینی‌مال تره و خز هم نمیشه تا سالیان سال

من ساده دوس دارم

تصویر

یک ماهگی بردم آتلیه

تصویر

من ماه اول رو با توت فرنگی پ گل نرگس گرفتم خیلی شلوغ شد تم عکسم
ماه دوم رو با یه بادکنک و جغجغه

یه ماهگی نگرفتم بچم بستری بود
اما دو ماهگی گزاشتم ببین

سوال های مرتبط

مامان آیهان🐣🐥 مامان آیهان🐣🐥 ۴ ماهگی