سلام مامانا دست پا بچم سرده از چیه

۱ پاسخ

به من دکتر گفته بود سه ماهگی قراره از این به بعد دست و پاهاش سرد باشه خودش عرق کنن واقعا هم اونجوری شد ولی دلیل سو نپرسیدم فقط گف طبیعیه اب خالی بهش بده روزی سه بار هر بار۳۰ سی سی

سوال های مرتبط