دوستان این قطره برای چیه؟

تصویر
۶ پاسخ

بروشور توی جعبه رو بخون

برای زردی
خودم گرفتم به بچه ام دادم اسهال شد

من که دختر مو بردم یه دکتر دیگه اصلا این قطره رونگاه نکرده گفت بندازش دوراصلا قبولش نداشت منم دیگه ندادم خودش شش دونه کپسول ژله ای داد گفت هر 12ساعت 2قطره سوراخ کنم بهش بدم سه روز که کپسول ها تموم شد زردیش کامل خوب شد

برا زردیه

واسه زردی

برای زردی

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۴ ماهگی
مامان جوجو🐣🐥 مامان جوجو🐣🐥 ۷ ماهگی
مامان جوجه رنگی ها مامان جوجه رنگی ها ۱ سالگی
مامان علیرضا مامان علیرضا ۴ ماهگی
مامان فرزین مامان فرزین ۱۳ ماهگی