دختر منم همینطور دق کردم از دستش
پسر منم نصفی میخوره نصفی فوت میکنه بیرون قاه قاه میخنده🗿🤣
آخ مشکل منم هست سوپنمیخوره یکم رقیق باشه نمیخوره حتما باید انگشتی باشه تا بخوره میوه دوست داره یا مرغ و سیبزمینی فقط انگشتی باشه بخوره اونمخیلی کم. پلو خیلی کم میخوره. چرا بچه ها اینجوری میکنن؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.