۳ پاسخ

دختر منم همینطور دق کردم از دستش

پسر منم نصفی میخوره نصفی فوت میکنه بیرون قاه قاه میخنده🗿🤣

آخ مشکل منم هست سوپ‌نمیخوره یکم رقیق باشه نمیخوره حتما باید انگشتی باشه تا بخوره میوه دوست داره یا مرغ و سیب‌زمینی فقط انگشتی باشه بخوره اونم‌خیلی کم. پلو خیلی کم میخوره. چرا بچه ها اینجوری میکنن؟

سوال های مرتبط