بعضیا به دل میگیرن میگن گناهه ولی بعضیا نه، حالا نمیدونم شما کدومی ولی من خودم وفات باشه ی مو هم نمیکنم میگم گناهه چون از بچگی تو گوشم خوندن
آخه چرا باید گناه باشه برو رنگ کن بابا
ما حرمت نگه میداریم روز وفات و... اینکار انجام نمیدیم شمارونمیدونم
هیچربطی نداره
برو انجام بده
نه عزیزم گناه نداره برو انجام بده
نه عزیزم گناه نیس مهم دلته که باید پاک باشه
مبارکت باشه
نه قشنگم گناه نیست برو انجام بده مبارکت باشه💙
سلامنه عزیزم نیست.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.