من 20 روز بعد داشتم
سزارین یا طبیعی فرقی نداره حداقل ۴۰روز
منم نمیدونستم چند وقت دیروز از دکترم پرسیدم گفت تا ۴۰ روز
منم سزارین کردم
بعد 40 رابطه رو شروع کردم
سوال منم هست🤔
در اصل همون ۶هفته .چون عفونت میگیرید و احتمال باز شدن بخیه از داخل هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.