اصلااا استرس نداشته باش عزیزم منم بعد امپولا خیلییی حرکاتش کم شد تا 24 ساعت بعد و زدن اخرین امپول بعدش خودش کم کم بهتره میشه
برا من اصلا حرکتاش کم نشد و هیچ علائمی نداشتم بعد زدن آمپول،بدن با بدن متفاوته عزیزم
برای من ۷۲ ساعت
همون موقع ترشح ابکی هم داشتم اصلا خونی نبود انقدم مقدار لکه خون کم بود شک دارم از رحمم اومده باشه
من دیشب ب اندازه نوک خودکار خون نارنجی دیدم بعد اینک خودمو خشک کرد تو دسشویی خیلی نگرانم دکترمم امروز نیس ، درد و انقباض ندارم دیگم بعدش لکه بینی نداشتم
اره عزیزم نگران نشو
یک هفته نهایت ضعیف میشه . واسه من سه روز کم شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.