خب پس هست نه اینکه کلا نباشه همون یدونه بگیر داشت تمام میشد یکی دیگه بگیر
میخوای من بخرم برات پست کنم؟
الان سهمیه ای خودشوهم نمیدن از رو کارت ملی؟
اخی عزیزم
شیر مادر نمیخوره
من تازگی خریدم چطور ندارن
بخاطر اینکه ما همیشه اینطوری تو رفاه بودیم دقیقا همین مدلی عزیزم 🫂
😐😐😐😐💔
شاید ندارن
وگرنه من تازه برا دخترم گرفتم البته گف ب اندازه نیاز بخرید تا به همه برسه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.