برای سرفه نوزاد سه ماهه چی خوبه

۵ پاسخ

دستگاه بخور عالیه اگ میتونی یکی بخر بنظرم لازمه برای موقع سرماخوردگی. شربت آیورامی خوبه و از چرک داره روسینش ازیترمایسین ۱۰۰ هم بده خوب میشه اگ تنفسشم سخته وبینی کیپه یه اسپری دکوسالین هم بگیر

فقط بخورسرد

قطره پلارژین
خونه ارو مرطوب نگه دار بزار قابلمه رو گاز جوش بخوره بخار کنه ،سینشو هم گرم نگه دار

قطره پلارژین

شیرمادر

سوال های مرتبط

مامان جانان کوچولو💗 مامان جانان کوچولو💗 ۱ سالگی
مامان ⁦کیان مامان ⁦کیان ۷ ماهگی
مامان قند عسلم😍❤️ مامان قند عسلم😍❤️ ۱۰ ماهگی
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۹ ماهگی
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی