مقعد رو باروغن زیتون چرب کن
یککمی ترنجبین بده
تا سه چهار روز اگر دفع نداره ولی باد دفع میکنه ایراد نداره چون داره وزن میگیره
البته اگر شیر مادر میخوره چون اکثر مواد شیر مادر قابلیت جذب داره
من دخترم ۹روز پیپی نکرد بردم دکتر گفت تاسه روز پی پی نکرد روز سوم شربت لاکتوز بده به هفت روز رسید نصف شیاف گلیسرین بنظرم ببردکتر نوزادتو چون گناه داره اذیت میشه
شکر سرخ
قطره ی پدی لاکت بده بهش
اب جوشیده ولرم دو سیسی بده
عزیزم تا ۱۴روز اوکی
بچم شیر خودم و میخوره هفته ای یبار دستشویی میکنه نگران نباش
بچه شیر خشکی هم ۳روز تهش ی هفته اشکال ندارع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.