تو ماه نهم هم ادم یهو دوست داره گریه کنه

۸ پاسخ

من ازاول دارم یهو گریه میکنم😭🤣

من خیلی احساساتی شدم

منم دقیقا😥🥲

من خیلی احساساتی شدم همش یه بغضی باهامه انگار😅

آررره بابا😅

من از ابتدا دارم گریه میکنم 😂😭

بله

من همش دلم گریه میخواد از روز اول

سوال های مرتبط

مامان مامان پسرکم مامان مامان پسرکم ۲ ماهگی
زهرا بانو🌹 زهرا بانو🌹 قصد بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهشتم بارداری