من تنبلی دارم ولی اضافه وزن ندارن آخرین باری هم که رفتم گفت خوب شده دیگه جای دیگه نرفتم ببینم واقعا خوب شده یا ن من با قرص مدروکسی منظم شد بعد الان یک هفته میشه عقب افتاده چند روز پیش بی بی چک زدم منفی شد میترسم الان دوباره بزنم منفی بشع
من عمل اسلیو کردم هم مشکل نازاییم بعد ۹ سال خوب شد هم حال روحی خودم حتما اگر وزنت خیلی زیاده اسلیو کن چون رژیم اینا فایده نداشت برای من ۲۰ کیلو کم میکردم دوباره ۲۳ کیلو اضافه میکروم
من.رژیم گرفتم و پیاده روی کردم.در کنارش درمان دارویی هم داشتم زیر نظر پزشک
من قبلا
ولی بعد اقدام باز ریخته بهم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.