۱ پاسخ

مادربزرگم ماست رو دوغ می کنه کره ازش در میاد کره رو برمیداره بعد دوغ رو میپزه و مواظبه سرریز نکنه و بریده بریده نشه وقتی آب و اون پنیرکای سفیدش از هم جدا شد اون رو داخل یه کیسه میذاره آبش میره بعد شکل دار درستش می کنه یا دایره ای یا....

وقتی داخل کیسه درآوردین یه کم نمک هم بریزین

سوال های مرتبط