شیر اردبرنج قاطی میکنم خرما پوست میگیرم میریزم داخلش بعضی وقتا هم بادوم خیس میکنم پوستشو میگیرم رنده میکنم داخلش
به ازای هر قاشق غذاخوری سرپر آرد برنج یه لیوان فرانسوی شیر و یه قاشق سرپر شکر می ریزم و روی حرارت پایین هم میزنم
ده دقیقه یا یه ربع طول میکشه
میخوای طعم ش خوب بشه کره و گلاب و زعفرون اضافه کن
یه لیوان شیر یه قاشق آرد برنج دو قاشق شکر خوب قاطی کن بعد بزار رواجاق گاز با شعله کم آرام هم بزن تا درست بشه
من ارد برنج و بادوم پودر شده با یکم شکر میپزم دست اخر شیر میزنم بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.