بچها طرز تهیه قهوه خرما رو میگید

۳ پاسخ

تا حالا نشنیدم

اگه هسته خرما میگی. هسته هارو بشوری خشک بشه. تفت بدی . بعد اسیاب کنی پودر شه.

فک کنم باید هسته خرما بشوری خشک کنی بعد اسیاب کنی و مثل قهوه درست کنی دیگ فقط مواظب باش دستگاهتو خراب نکنه

سوال های مرتبط

مامان بنیامین مامان بنیامین ۳ سالگی