خانوما تاپیک قبلیم

پوشک شیرخشک غذای کمکی فرزندپروری

تصویر
۸ پاسخ

دلیل سوختن نمیدونم اما پسر من یک هفته اسهال بود دیگه پاش خون میومد از بس سوخته بود پماد اردن ابی زدم دوبار زدم دفعه سوم کلا معلوم نبود اصلا این پا سوخته بوده و خون میومده

احتمال اینکه حساسیت داره زیاده ببینید چی بهش میدید اونایی ک حساسیت زا هستند رو حذف کنید . چون اسهالش اسیدی میسوزونه . ممکنه برای دندون هم باشه اما اگر ادامه داشت آزمایش مدفوع بدید ممکنه باکتری داشته باشه

من ببار پوشک شورتی استفاده کردم بدجور سوخت الان دیگه استفاده نمیکنم

پماد کلو تریمازول یک درصد یکبار شب یکبار روز بعد بیست دقیقه زینک اکساید‌‌ ‌ضخیم بزن ، با آب صابون وقتی پی پی کرد بشورش بقیه روز نمی‌خواد بعضی وقت ها با آب گرم بشور تا یک هفته خوب میشه ، این دیگه قارچی شده نگران نباش خوب میشه

شیرخودتو میخوره؟
اگه آره چیز تندی نخوردی مثل سس فلفل یا غذای تند

زینک اکساید بزن با قطره کلوترومایزول

احتمالا بخاطر مای بی بی پسر منم مولفیکس بهش سازگاره .بعد باروغن جامد زودتر خوب میشن منم کالاندولا وترمیمی میزنم خوب نشد روغن زدم خوب شد

احتمالا بخاطر مای بی بی باشع نسازش
من هروقت میسوزع بچم میشورم خشک میکنم پودر بچه میزنم بعد چن بار خوب میش سریع پماد بدترش میکنه

سوال های مرتبط

مامان آراد🧸 مامان آراد🧸 ۱۳ ماهگی
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته یازدهم بارداری
مامان جوجه رنگی🐥💙 مامان جوجه رنگی🐥💙 ۱۳ ماهگی