من دکترم گفت تا روزی ۴تام مجازه باز از دکترت بپرس نظر هر دکتر متفاوت بعد بعضیا میگن تا ۳۶هفته بزار بعضیاممیگنتا اخر
دوتا
من که هر ۸ساعت میزنم سه تا
سلام عزیزم من خودم تا هفته ۳۲ دکتر گفت بزار فکر کنم نباید دیگه بزاری بازم بپرس
من دوتا میذارم ۱۲ ساعتی یکی
هر ۱۲ساعت ۱عدد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.