۳ پاسخ

شیافو کلا نزاری خوبه من روز اولو دوم روز اول۲تا با هم چون دکتر گفت روز بعدشم خیلی درد داشتم یدونه گذاشتم اما دیگه نزاشتم چون گفتن نزاری بهتره روزی یکی دوتا میتونی بزاری

برای من تو زایمان اولم شیاف دیکلوفناک تجویز کرده بود دکتر روزی دوبار

هر 6 ساعت بزار

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی