من اطلاعات زیادی ندارم ولی میدونم که ،مواد مخدر کلا اولاش که مصرف بشه ترشح دوپامین( هورمون شادی و امید) رو بالا میبره،شخص حس سرخوشی داره ولی کم کم و بعد از چندسال گیرنده این هورمون نسبت به هورمون اشباع میشه و دیگه به اون دوز مواد،جواب نمیده ( انگار نسبت به اون هورمون سر و بیحس میشه)
حالا باید مقدار بیشتری مصرف کنه تا گیرنده بهش جواب بده .... باز بیشترم مصرف کنه باز گیرنده نسبت به اونم بی حس میشه و باز هوس مواد جدید به سرش میزنه که بتونه دوباره اون هورمون شادی و دوپامین رو گیر بیاره.... دلیل اینکه اکثرا اوردوز میکنن یا مواد مختلف رو امتحان میکنن به زبان ساده اینه ... دست خودش نیست ،مغز هر انسانی عاشق دوپامینه! حالا ما با چیزای عادی دوپامین میگیریم مث تفریح،مث غذای خوب،مث اوقات خوش داشتن، این بنده های خدا با مواد مخدر مغزشون دوپامین میگیره....
پس بایذ ترک کنه تا گیرنده مغزش دوباره به حالت اول برگرده
عزیزم شوهرت تریاک میکشه منتها الان ساقی ها برای اینکه سود کنن، صنعتی قاطی میکنن مثل شیشه، قرص و ...
برای همینم اینطوری میشه...یجورایی ممغز خالی میشه، بی اعصاب میشه
صنعتی مصرف میکنه عزیزم کنارش تریاک هم استفاده میکنه واس همین اینجوری شده کلا تریاک لاغر نمیکنه
چن وقت پیش یکی از اقوام همسرم رو بعد یکی دو سال دیدم
ی آدم درشت و هیکلی و چاق
شده بود استخون ، دندوناش ریخته بود، صورتش چال رفته بود، رنگ پریده و چشاش حالت بیرون زده
همسرم گفت میگن شیشه مصرف میکنه اینطوری شده
احتمالا همسرت صنعتی مصرف میکنه
وگرنه که تریاک تو داروهامونم هست تمام مسکن ها تریاک دارن
تریاک به این اوضاع در نمیاره
کار خوبی کردی زندگیتو ترک نکردی بچت گناه داره تریاک ترکش سخت نیست نمیگم تریاک خوبه ولی بیشتر مردم بهش اعتیاد دارن برا درمان درد ولی سعی کن ببریش کمپ
نگاه الان تریاک گرون شده ،روزی ۳تومن باید بدی شاید نمیتونه و پیدا نمیکنه قاطی میزنه
وسیله هاش قاطی دارن اصلا اصل نیستن با این گرونی مگه نه مرفین داخل داروها از همینه
نمیدونم والا
ولی کاش ترکش میدادی بخدا نجات پیدا میکنه اینا خودشونم خسته میشن از وضعیتشون فقط یکیو میخان حمایتشون کنه برا ترک
باهاش صحبت کن ببین اگ راضیه بره کمپ اگرم نه زنگ بزن خودشون بیان به زور ببرنش
عزیزم ممکنه شییشه بکشه اگه اشتها نداره خیلی مواد مضریه اگه کشیده فوری جلوشو بگیر چون ترکش سخته معتاد شدنش تادیر نشده بجم چوو کم کم توهم میزنه ببرینش مرکز ترک اعتیاد
چه ریلکسی که هنوزباهاش زندگی میکنی🤔
چه جالب که با تریاکش انقدر راحت کنار اومدی
شبا راحت میخوابه؟!
چون میگن اگه کسی شیشه بکشه
خواب نداره
نمیتونه راحت بخوابه
احتمالاقرص میزنه که اینجوریه وهمش هم دنبال دعوا واعصاب خوردکن هستن
چرا ترکش نمیدین
کسایی ک صنعتی میزنن صورتشون خیلی استخونی و سفید میشه.یعنی رنگوروشون میپره.گاها با خودشون حرف میزنن .از نظر غذاییم تغییر میکنن.البته شاید علائم دیگ ام باشه تو اطرافیان من اینارو دیدم
جیباشو بگرد ببین چی پیدا میکنی بعد بزن تو اینترنت عکس انواع مواد رو پیدا کن ببین شبیه کدومه.. کاش ی جوری ترکش میدادی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.