اخی یادش بخیر چقدر من ازینا واسه دخترم میخریدم
يه هلو داره خيلى خوشمزست
چیه...
منطقه ۶ آماده باش دادن
هلو خوبه ، گلابی هم خوبه ، همین سیب موزم که گرفتی خوبه ، بستگی به سن بچت داره ، اگه زیر یکسال هست و رفلاکس داره پرتقال و آناناس و اینجور چیزا نده
این چیه عزیزم
ارده ؟
من فکر کنم گلابی هم بود کلا هرچی که پرتغال و میوه های اسیدی نداشت میگرفتم دخترم رفلاکس داشت نمیتونست بخوره
چند خریدی خواهر
فکر کنم پرتغال یا نارنگی بود من وقتی بچه هام ۱ ساله بودن میخریدم خوشمزه بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.