۱۰ پاسخ

اخی یادش بخیر چقدر من ازینا واسه دخترم میخریدم

يه هلو داره خيلى خوشمزست

چیه...

منطقه ۶ آماده باش دادن

هلو خوبه ، گلابی هم خوبه ، همین سیب موزم که گرفتی خوبه ، بستگی به سن بچت داره ، اگه زیر یکسال هست و رفلاکس داره پرتقال و آناناس و اینجور چیزا نده

این چیه عزیزم

ارده ؟

من فکر کنم گلابی هم بود کلا هرچی که پرتغال و میوه های اسیدی نداشت میگرفتم دخترم رفلاکس داشت نمیتونست بخوره

چند خریدی خواهر

فکر کنم پرتغال یا نارنگی بود من وقتی بچه هام ۱ ساله بودن میخریدم خوشمزه بود

سوال های مرتبط

مامان زهرا مامان زهرا ۴ سالگی