۱۷ پاسخ

هیچی.در ریلکس ترین حالت
نشستیم ببینیم چی میشه☺️🤭

خودمونو سپردیم به سرنوشت🫠

منم هیچ کاری نکردم ایران قوی هست

من چندتا بطری اب پر کردم گذاشتم یخچال
چندتا دبه ماستم پرکردم گذاشتم بالکن
فلاکس و کلمن هم اب پر کردم
مهتابی شارژی رو زدم به برق
چندتا شمع و کبریتم خریدم
نون شوهرم رفت خرید اضافه داشته باشیم
چندتا کنسرو و خرما و بیسکوییت و خوراکی
همین
باقیشو سپردم بخدا توکلم به خداست عمریه دستمونو گرفته انشاالله یه ثانیه رها نکنه

هیچ کاری نکردم و نمیکنم
کاری از دستمون برنمیاد و در ضمن در یک روز قرار نیست بدبخت تر از این بشیم
چند روز دیگه آتش بس اعلام میکنن ما می‌مونیم و بدبختی های بعد جنگ

توکل به خدا

هیچ کار خاصی نمیکنم مثل همیشه منتظر میمونم

🔵 ترامپ مدعی شد: یک روز به مهلت اضافه کردم و بعد از آن، اگر توافقی صورت نگیرد، ایرانی‌ها به عصر حجر بازخواهند گشت

@iRankhabar

میخوام با شلوار بخوابم

واسه چند روز اب‌برداری واسه چند روز شمع داشته باشی اصلا ی چیژ غیر ممکنیه

کاری نمیکنم
هرچه بادا باد

هیچ کاری نکردم☺️

من از روز اول جنگ‌کیف بستم هرچی بطری و دبه داشتیم اب کردم امشبم چندتا بطری گذاشتم فریزر بعدم رفتم ی چی خریدم ک‌بتونم گوشی رو با ماشین شارژ کنم

واسه فردا می‌خوام بچه هامو ببرم بیرون تولد بچمو‌بکیرم البته گذشته ازشا

فردا میریم ویلا، تهران نباشیم
تنها کاریکه از دستمون میاد

هیچی
میسپرم بخدا🌿🌿

ما که همچنان شهرستانیم و اینجا خبری نیس میخایم ببینیم تا آخر هفته اگه خبری نشد برگردیم

سوال های مرتبط